بالابر فروشگاهی چیست؟

بالابر

بالابر فروشگاهی چیست ؟

دلیل استفاده از چیست؟

کاربرد بالابر چیست؟

امروزه برای پیشبرد بهتر  کسب و کارهای صنعتی، و استفاده درست از زمان و اهمیت بالایی که زمان در کارها پیدا کرده است  استفاده از برخی از دستگاه ها  مانند بالابر هیدرولیکی ، استاکر و جک پالت ها به تسریع و آسانی فرآیند کار، کمک به سزایی میکنند.

شاید در گذشته برای حمل یا بالا و پایین بردن کالا مورد نظر لازم بود تا وقت، هزینه زیادی مصرف شود یا برای انجام این کار به نیرو و توان چند نفر نیاز بود اما امروزه، بالابر فروشگاهی یا صنعتی به عنوان یک دستیارکمکی به شمار میرود .

همانطور که از نامش پیداست اغلب برای جا به جایی و حمل بار در مغازه یا فروشگاه ها استفاده میشود. با این وجود دیگر نیازی به هزینه های هنگفت نیست و به گونه ای کمک نیروهای انسانی شده است.

کاربرد بالابر فروشگاهی چیست ؟

این بالابرها، بسته به محلی که در آن قرار دارند، میتوانند کاربردهای متفاوتی برای صاحبان کسب و کار داشته باشند. بالابرها معمولا بر اساس نوع کارکرد، حداکثر ظرفیتی که پاسخگو میباشند و میزان ارتفاع از سطح، هم چنین فشار تقریبی وارد برآنها دسته بندی میشوند. در واقع بالابر مغازه، یکی از پرکاربردترین نوع بالابرها میباشد. نکته قابل توجه در رابطه با این بالابر، این است که علاوه بر تاثیر به سزایی که در حمل کالا در بین طبقات یا واحدهای فروشگاه یا حتی مغازه دارد، توانایی بالا بردن یا پایین آوردن انسان سالم یا حتی کم توان و تحمل وزن آنها را به راحتی دارد.

میتوان گفت این بالابر در جابه جایی قطعات صنعتی، کالاهای سنگین، موادغذایی، انسان و … کاربرد به ویژه ای دارد.

هم چنین به طور کلی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم بندی میشوند.

بالابرها قابلیت طراحی در تناژ و ارتفاع های مختلف را دارند.

که برای سفارش ابتدا باید هماهنگی های لازم برای بازدید از محل انجام شود .

بسته به نوع بالابر ، بالابر نفر یا بالابر مخصوص بار وسایل مورد نیاز آن تهیه و نصب میشود که بهتر است برای بالابر های حمل نفر از موتورهای ترمزدار استفاده شود.

ارسال دیدگاه